torsdag 2 juli 2009

Diana och jag


Jag solade i lördags och glömde att ta på solkräm ovanför bikinin, där huden är som känsligast. En mycket dålig idé om man är en rödblond solkänslig typ. Sedan dess har huden varit irriterat röd och ond. Idag hände något intressant, jag började fjälla och under det fick jag blåsor över all min röda hud. Jag kan inte ta något foto eftersom det vore helt oanständigt, men det känns som om jag är Diana i V fast tvärtom. Tänk ödlehuden (fast vit och mjuk). Om man inte har något bättre för sig kan man dessutom se V på TV6 sent på fredagskvällar. Ska kanske kolla på fredag, jag känner att mina identifikationsmöjligheter med ödlorna plötsligt har vuxit enormt.

Och egentligen har nog Diana och mina blåsor ingenting med varandra att göra, men det kändes så när jag började skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar