måndag 6 juli 2009

Efter två och en halv månad på jobbet har jag

.... arbetat för två ministrar,

.... fått en ny minister som både är från Jönköpingstrakten och har läst statskunskap i Uppsala,

.... skrivit under två regeringsbeslut,

.... varit på fyra sommaravslutningar och en avtackning,

.... upptäckt att det faktiskt finns ljudkort på datorn,

.... ökat min vardagsmotion med massor av procent eftersom jag jobbar mest med dem som sitter längst bort,

.... nästan dött av värme eftersom det har varit 29 grader inomhus,

.... haft min första "jag kan inte ha ett kontorsjobb resten av livet, jag kommer att dö av uttråkning"-kris. Brukar komma med jämna mellanrum,

.... varit både lite sur och lite lättad för att jag inte fick vara i Almedalen i år,

.... på det hela taget haft det ganska bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar