lördag 4 april 2009

End of days

Igår var min sista aktiva dag på Saco. Avtackning och sånt. Allt var så vemodigt att jag upprätthöll en hysteriskt glad fasad hela dagen. Lyckades ganska bra tror jag. Egentligen håller jag ut till den 15:e då mina trevliga arbetskamrater ska ta avsked av mig med en fest. Då blir det nog rent av sorligt. Att sluta saker är en process, och jag får acceptera att jag tycker att det är väldigt jobbigt. Som tur är har jag mitt nya jobb att se fram emot.

På kvällen igår var jag på en AW som blev rekordlång men som lite snöpligt avslutades med en allergireaktion. Damn you sesam- och vallmofrön!

Idag blev det en trött men härligt lördag tillsammans med A och hennes tvååriga dotter C. Vi byggde lego och ritade. Fantastisk sysselsättning. Borde göras mycket oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar