lördag 11 april 2009

Torsdagsavundsjuk en lördag

Idag är jag torsdagsavundsjuk på Jessika Gedin. Jessika Gedin har haft eget bokförlag, översatt Douglas Coupland-böcker, skriver om böcker i Elle och sitter i Spanarna i P1 varje vecka. Och dessutom har hennes mamma översatt Harry Potter-böckerna, så gissa om Jessika fick läsa dem före alla andra? Jessika har för övrigt världens längsta hår ner till midjan, precis sådär långt som jag ville ha när jag var liten. Mitt hår blir inte längre än en bit ner på ryggen, långt över midjehöjd. Men okej, det är inte håret som gör mig torsdagsavundsjuk, det är allt det andra.





Bilden kommer från Alltomstockholm.se

2 kommentarer:

  1. Nu blev jag oxå avundsjuk på henne!

    SvaraRadera
  2. Ja. Man kan trösta sig med att hon är tillsammans med Pål Hollender. Han kan iofs vara världens bästa person, jag känner ju inte honom, men i Robinson var han inte min favorit. Hu.

    SvaraRadera