onsdag 6 maj 2009

Under min andra och tredje arbetsvecka har jag...

....visat alla och mig själv att mina stöka-till-skrivbordet-takter tyvärr sitter i även på det nya jobbet

.....skapat ett oslagbart e-postmappsystem som hittills har gjort att inga mejl har fallit mellan stolarna

....träffat statssekreteraren en gång men ingen minister. Om man inte räknar två gånger när jag har sagt hej till Jan Björklund när han gick förbi mitt rum

....druckit minst tre koppar kaffe varje dag och fått kaffeabstinens idag när jag inte drack något förrän klockan tre

... gått på "Ny i Regeringskansliet"-kurs och insett att jag kan väldigt mycket redan

.... kommit fram till att jag trivs bra

.... inte bloggat en enda gång förrän idag.

Måste nog skärpa mig om inte bloggen helt ska dö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar