torsdag 29 oktober 2009

10 irritationsmoment som blir 10 ggr större när jag är sjuk

- att damen före mig i kassan köper ungefär 1000 saker och samtliga har streckkoden riktade åt fel håll

- att kvinnan efter föregående dam får ett utbrott och skäller ut kassörskan för att hennes vagn inte går att rulla på rätt sätt. Hallå, snacka med kundtjänst eller håll tyst!

- att min lägenhet fortfarande är inplastad efter mer än tre månader och att så mörk att blommorna i lägenheten börjar dö

- att hon som spelar Sarah Connor i Terminator: The Sarah Connor Chronicles är typ 5 år äldre än killen som spelar hennes son

- att behållaren för plast alltid är full på återvinningsstället

- att det inte finns något på tv som går att titta på före kl 14.oo på dagen

- att "ingen" ringt på hela dagen

- att min mamma ringt och frågat hur jag mår

- att den medelålders mannen före mig i kön på Buylando krävde att få se alla de senaste köpfilmerna som kommit in och frågade "den där, vad handlar den om?" om minst 10 filmer när samtliga var slut eller bara fanns på blue-ray. Internet, någon?

- att jag bara var bakom mannen i kön på Buylando eftersom jag hade lämnat tillbaka filmer och larmet pep när jag skulle gå ut. Och sedan när jag försökte igen pep det inte.

- att byggjobbarna som renoverar fasaden vrålar till varandra över gården och att fönstren inte är treglasfönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar